2013. november 14., csütörtök

Porologe

Mirella Wagrandl. Egy kicsit sem átlagos lány vagyok. Látom a sötét lelkeket, az angyalokat, mi van a föld alatt, és a legrosszabbat ha megjelenik előttem a fekete gyémánt. Igen ő az ellenségem. 5 éves koromban az ágyba bújtam mert nem tudtam mit csináljak mikor megláttam egy sötét árnyékot. Anyum és apum meghaltak. Nem ismertem őket. Az a célom, hogy megtaláljam valahol őket.
A lakásom alatt régen egy temető volt. Azt még most is látom. A sok holt, mind 1887 körül halt meg. Az internet szerint ekkor járvány volt. Mikor fogat mosok, egy rossz érzés kell fel bennem. Itt egy 2 éves gyerek teteme volt. Vajon mi történhetett vele? Ő is a járványban szenvedett? Vagy megölték?
Ha meg is ölték volna, sajnálom ezt a kislányt. Előtte állt még egy egész élet.
A nappalim alatt egy idős néni teste volt. Ő túlélte a járványt? Vagy ilyen idősen elkapta a járvány?
Mindig is le akartam menni a föld alá és beszélni ezekkel a szellemekkel. Lemehetnék, de ezt a képességet még nem kaptam meg.

2 megjegyzés: